مراسم پایانی پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی چهارشنبه ۳۰ آبان برگزار می‌شود.

علی‌اکبر زین‌العابدین، مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی با اعلام این خبر افزود: آیین اختتامیه و اهدای جوایز از ساعت یک تا سه بعدازظهر در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود و پیش از این مراسم، دو کارگاه آموزشی رایگان برای مروجان کتابخوانی نیز تشکیل می‌شود و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در کارگاه اعطا خواهد شد.

او هدف اصلی این جشنواره را آشنایی و پیوند بهتر مروجان کتابخوانی سراسر کشور و ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های ترویجی عنوان و اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی به این هدف‌ها کمک می‌کند.

وی درباره نحوه اعطای جوایز توضیح داد که مانند دوره‌های پیشین در هر بخش یک «برگزیده» و یک «شایسته تقدیر» اعلام می‌شود که به خاطر تعداد بالای شرکت‌کنندگان در بخش افراد در این بخش به بیش از دو منتخب جایزه تعلق خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی پنجمین دوره این جشنواره از حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم خبر داد و گفت: مثل سال‌های گذشته شماری از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، پدیدآوردندگان کتاب و پیشکسوتان ترویج کتاب در ایران در مراسم حضور خواهند داشت.

زین‌العابدین در پایان افزود: ورود همه مروجان کتابخوانی چه آنها که در جشنواره شرکت کرده‌اند و چه کسانی که تاکنون شرکت نکرده‌اند در این مراسم آزاد و رایگان است.

مراسم پایانی پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی روز چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات‌الهی، نبش ورشو برگزار می‌شود.

 

دو کارگاه آموزشی ترویج کتاب همزمان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در همان محل تشکیل خواهد شد. متقاضیان کارگاه‌ها برای ثبت نام رایگان با شماره‌های اعلام‌شده تماس بگیرند:
۱-کارگاه از تسهیل‌گری تا نقد و گفت‌وگوی کتاب/برگزارکننده: موسسه جهک/۸۸۶۷۷۸۰۲-۰۲۱
۲-کارگاه یاریگر خواندن(ویژه ترویج کتاب برای خردسالان و کودکان/مدرس: رویا شهری/۰۹۱۲۲۵۰۳۲۸۲