مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد در نشست با مربیان باشگاههای کتابخوانی شهرستان بویر احمد گفت: جذب کتابخوان را از مهمترین الویت باشد جام باشگاههای کتابخوانی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد محمد علی پیر سبزی در نشست تجلیل از مربیان باشگاههای کتابخوانی شهرستان بویر احمد گفت:کتاب منبع و مرجع اندیشه است و بدون کتاب و کتاب خوانی هیچگاه به توسعه نخواهیم رسید.

وی با بیان اینکه اثر گزاری نهایت باشگاهای کتابخوانی و فعالان روستاها و عشایر و دوست داران کتاب در اینده مشخص می شود افزود:در فرهنگ کتابخوانی نگاه به رشد و آینده است که ضرورت دارد این فرهنگ را رونق و ترویج دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:باید بسترهای لازم برای اهداف و سیاست های باشگاه های کتابخوانی را فراهم کنیم در این اداره کل آمادگی همکاری در این راستا با مربیان باشگاه های کتابخوانی دارد.

بر پایه این گزارش در این برنامه که با رعایت دستورالعمل بهداشتی و با حضور تعداد محدودی از مربیان برگزار شد و به مربیان برتر جام باشگاهای کتابخوانی و فعالان روستاها و عشایر دوست داران کتاب تجلیل شد